22 Aprile 2024
Italiano:
In occasione della GIORNATA MONDIALE DEL LIBRO E DEL DIRITTO D’AUTORE, l’Amministrazione comunale di Uri martedì 23 aprile 2024 dedica un’intera giornata ai libri e alla lettura con attività rivolte ai piccoli e ai grandi lettori, per sottolineare il valore sociale dei libri quale elemento chiave della crescita personale, culturale e civile, in collaborazione con la Biblioteca comunale, il Sistema bibliotecario Coros Figulinas, la cooperativa Comes, il Nido comunale, le cooperative Edupè Sorgente e Tuttinsieme, l’Istituto comprensivo Grazia Deledda, lo Sportello linguistico Limba de vida e l’Istituto Bellieni.

Alle 9.30: lib(e)ri per sognare in biblioteca, letture a cura dell’educatrice Claudia Chelo rivolte ai bambini della Scuola dell’Infanzia accompagnati dalle loro insegnanti;
Alle 12.00: gli alunni della Scuola Primaria e (mercoledì 24) della Scuola Secondaria di Primo grado leggeranno rispettivamente i libri San Giorgio, il drago e la rosa ed Ero un bullo.
Alle 16.00: incontro in biblioteca con i bambini del nido, e i nati negli anni 2021-2023, e le loro famiglie. Durante l’incontro sarà fatto dono di un libro ai nuovi nati.
Alle 19.00: nella Sala consiliare presentazione dei Quaderni di storia 3 a cura dell’Istituto Bellieni. Durante la serata verrà presentato il sito internet del progetto identitario “In sos logos de Angioy”.

Ogni anno, a partire dal 1996, il 23 aprile l’UNESCO celebra ufficialmente la Giornata mondiale del libro e del diritto d’autore. In questa stessa data, nel 1616, morivano infatti Miguel de Cervantes, William Shakespeare e Garcilaso de la Vega, tre autori fondamentali per la storia della letteratura.
In Catalogna, dove si festeggia questa ricorrenza già dall’inizio del Novecento, la festa dedicata ai libri si è unita con gli anni a una romantica tradizione: nella Giornata del libro e delle rose, festa del patrono Sant Jordi (San Giorgio), è usanza che le donne ricevano una rosa in dono e che tutti i librai ne regalino una per ogni libro acquistato.
Vi aspettiamo! ๐Ÿ‘‹๐Ÿป
.
Sardu:
Pro sa DIE MUNDIALE DE SU LÌBERU E DE SU DIRITU D’AUTORE, s’Amministratzione comunale de Uri, martis 23 de Abrile de su 2024 dèdicat una die intrea a sos lìberos e a sa lègida cun atividades pro mannos e minores amantiosos de sos lìberos, pro fàghere cumprendere a totu s’importantzia e su valore sotziale issoro pro crèschere comente persones, pro sa cultura e pro tota sa sotziedade. Sas atividades sunt ammaniadas umpare a sa Biblioteca comunale, su Sistema bibliotecàriu Coros Figulinas, sa cooperativa Comes, su Nidu comunale, sas cooperativas Edupè Sorgente e Tuttinsieme, s’Istitutu cumprensivu Grazia Deledda, s’Isportellu linguìsticu “Limba de vida” e s’Istitutu Bellieni.

A sas 9.30 de mangianu: lib(e)ri per sognare in biblioteca, lègidas a incuru de s’educatrice Claudia Chelo pro sos pitzinnos e sas mastras de s’Iscola de s’Infàntzia;
A sas 12.00 – mesudie: sos pitzinnos de s’Iscola Primària e (mèrcuris 24) de s’Iscola Segundària de Primu gradu ant a lèghere sos lìberos San Giorgio, il drago e la rosa e Ero un bullo.
A sas 4:00 de sero: sos pitzinnos de su nidu e sos chi sunt nàschidos dae su 2021 a su 2023 e sas famìlias issoro atopant in biblioteca in ue ant a retzire in donu unu lìberu.
A sas 7:00 de sero: in sa Sala consiliare b’at a èssere sa presentatzione de sos Quaderni di storia 3 e de su situ internet de su progetu identitàriu “In sos logos de Angioy”, a incuru de s’Istitutu Bellieni.

Ogni annu, dae su 1996, su 23 de Abrile s’UNESCO tzèlebrat a manera ufìtziale sa die mundiale de su lìberu e de su diritu d’autore. Sa matessi die difatis, in su 1616, sunt mortos Miguel de Cervantes, William Shakespeare e Garcilaso de la Vega, tres autores de meda importu pro s’istòria de sa literadura.
In Catalogna custa die est festada dae sos primos annos de su Noighentos, e umpare a sa festa pro sos lìberos s’est aunida una romàntica traditzione: in sa Die de su lìberu e de sas rosas, festa pro su patronu Sant Jordi (Santu Giorzi), sas fèminas retzint in donu una rosa e totu sos libràrios nde donant una pro ogni lìberu chi bendent.
Bos aisettamus!

Lunedi 22 Aprile 2024