Pasqua in biblioteca: Sas prammas. Laboratorio sulle tradizioni della Pasqua

Martedì 19 e mercoledì 20 marzo dalle 16 alle 18

14 Marzo 2024
Pasqua in biblioteca: Sas prammas. Laboratorio sulle tradizioni della Pasqua

Continua la tradizione dell’intreccio delle palme!

In occasione della Pasqua la Biblioteca comunale, in collaborazione con lo Sportello linguistico “Limba de vida”, la Confraternita Santa Croce, il Comune di Uri e il Sistema bibliotecario Coros Figulinas organizza SAS PRAMMAS, un laboratorio alla riscoperta delle tradizioni dedicato all'intreccio delle palme a cura dei confratelli e di Liliana Pirisi, Annetta Porqueddu e Maria Franca Canu.

Martedì 19 e mercoledì 20 marzo dalle 16 alle 18.
Per adulti e bambini da 10 anni in su, i posti disponibili sono 20!

Per informazioni e prenotazioni potete passate a trovarci in Biblioteca,  chiamare allo 079419685, inviare  una mail a uri@corosfigulinas.it o  un messaggio privato alle nostre pagine social.

Vi aspettiamo

Sighit sa traditzione de su laboratòriu de sa tessidura de Prammas!
Pro Pasca sa Biblioteca comunale, paris a s’Isportellu Linguìsticu Limba de vida, sa Cunfraria Santa Rughe, su Comune de Uri, su Sistema bibliotecàriu Coros Figulinas organizat SAS PRAMMAS, unu laboratòriu pro torrare a iscobèrrere sas traditziones dedicadu a s’intritzadura de sas prammas a incuru de cun sos cunfrades e Liliana Pirisi, Annetta Porqueddu e Maria Franca Canu.

Martis 19 e mèrcuris 20 de martzu dae sas 4 a sas 6 de sero.
Pro mannos e pitzinnos dae sos 10 annos. Est solu pro 20 partetzipantes!

Pro nde ischire de prus e pro t'iscrìere podes preguntare a sa Biblioteca  a su 079419685, imbiare  una mail a uri@corosfigulinas.it o unu messàgiu privadu a sas pàginas social de sa Biblioteca.

Bos isetamus in biblioteca.

Giovedi 14 Marzo 2024