Sportello linguistico "Limba de vida"

Tutti martedì dalle 15:30 alle 19:00 presso la Biblioteca comunale

13 Marzo 2024
Sportello linguistico "Limba de vida"

Il progetto di valorizzazione della lingua e cultura sarda "Limba de vida", proposto dall'Istituto Camillo Bellieni di Sassari, coinvolge, a partire da febbraio 2024 e fino al mese di novembre, i Comuni di Ossi (comune capofila), Laerru, Martis, Ploaghe, Uri ed Usini. Il progetto è rivolto soprattutto ai più giovani attraverso confronti intergenerazionali.

Le operatici incaricate sono Adriana Cocco, a Ossi, Anna Laura Pirisi, a Uri, e Francesca Sini a Laerru, Martis, Ploaghe e Usini.

Sportello e consulenza saranno aperti al pubblico per la traduzione di materiali personali, e saranno attivate azioni di consulenza per gli enti locali; saranno realizzati anche laboratori che coinvolgeranno bambini, genitori e anziani.

A Uri lo sportello linguistico è aperto tutti i martedì dalle 15:30 alle 19:00, presso la Biblioteca comunale.

Per informazioni scrivere a susarduestintotue@gmail.com o consultare la pagina Facebook “Limba de vida”.

Sas Amministratziones Comunales de Ossi, Piaghe, Martis, Laerru, Uri e Ùsini gràtzias a unu progetu subracomunale, presentadu in su 2023, finantziadu cun fundos de sa Presidèntzia de su Consìgiu de sos Ministros cunforma a sa lege N.482 de su 15/12/1999, “Amparu de sas minorias linguìsticas istòricas”, cun Ossi comune cabufila ant abertu s’Isportellu Linguìsticu Subracomunale “ Limba de vida” chi si òcupat de contivizare sa limba sarda. Sas operadoras incarrigadas sunt pro Ossi Adriana Cocco, pro Piaghe, Usini, Laerru e Martis Francesca Sini, pro Uri Anna Laura Pirisi cun su coordinamentu iscientìficu de s'Istitutu de Istùdios e Chircas Camillo Bellieni de Tàtari, sunt a disponimentu pro tradùere materiales publitzitàrios e privados e ant a fàghere initziativas pro sas pitzinnas e sos pitzinnos e pro sa populatzione: laboratòrios didàticos, atividades de promotzione e valorizatzione culturale de su territòriu e ant a fàghere totu su netzessàriu pro impreare sa limba sarda comente limba veiculare.

S’operadora at a èssere a disponimentu de sa populatzione in sa Biblioteca Comunale, su martis dae sas tres e mesa (15.30) a sas sete de sero (19:00).

Pro cuntatare s’operadora si podet mandare una mail a susarduestintotue@gmail.com e sighire totu sas atividades in sa pàgina Facebook de s’isportellu “Limba de vida”.

Giovedi 14 Marzo 2024